قسم به نامت که دوست دارم
hamechi
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید اميدوارم از وبلاگ من خوشتون آمده باشه ....... با تشكر

پيوندها
دانلود
دانلود
sargarmy
مذهبی
hamechi
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان hamechi و آدرس lenge-kafsh.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 53
بازدید کل : 4435
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

top:5px>

نويسنده
jafar sh

یک شنبه 29 اسفند 1389برچسب:شعر, :: 20:26 :: نويسنده : jafar sh

اي باغبان در باز کن من فرد گلچين نيستم ***خود گلي دارم ز گل هاي تو محتاج نيستم

 

هنگامي که خواستم زندگي کنم                  به يارم گفتند کودک است

 

هنگامي که خواستم گريه کنم                      به يارم گفتند ديوانه است

 

هنگامي که ستايش کردم                            به یارم گفتند گفتند گناه است

 

هنگامي که سکوت کردم                              به یارم گفتند گفتند عاشق است

 

 

 

***بيا تا زنده ايم خود را کنيم که فردا ميخوري بهر من افسوس****

 



 نميدانم تو ميداني دل من در هواي ديدينت بي تاب گرديده

 

سراپاي وجودم از دوريت اب گرديده

 

و چشمانم پر از دريايي خون گشته ي

 

راي ديدينت دو چشم اشک بارم را به ماه ميدوزم

 



در گوشه اي نشسته بودم و اشک ميريختم کبوتر از خون دل میناليد

 

صدايش زدم و گفتم عشقت کيست: گفت سلطان قلب گفتم کيست: گفت مونس تنهايي

 

 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: